اخبار مربوط به ۴-۱۰ می ۲۰۰۹

  1. شیعه نیوز: گذشته و حال انجمن حجتیه
    در این مصاحبه، سلیمی نمین تلاش می‌کند که ۳ گزاره زیر را ثابت کند:الف)رژیم شاه از بهائیان حمایت می‌کرد ب)رژیم شاه از حجتیه حمایت می‌کرد ج)رژیم شاه حجتیه را مشغول مبارزه با بهائیان کرد تا جنبش مبارزه با شاه را منحرف کند.
  2. مجموع فعالان حقوق بشر در ایران: وضعیت بحرانی وحدت دانا و عدم رسیدگی پزشکی
    وحدت دانا از شهروندان بهایی شیراز است که 5 اردیبهشت ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. وضعیت جسمی وی هم‌چنان نگران‌کننده است و با وجود این‌که داروهای قلبی وی توسط پزشک عمومی زندان افزایش یافته، در حال حاضر دست‌رسی به پزشک متخصص قلب و رعایت رژیم غذائی برای وی (که امری حیاتی برای وی محسوب می‌شود) امکان پذیر نیست .
  3. خبرگزاری جمهوری اسلامی: بهائیت برای نفوذ در بین جوانان کار عام المنفعه ميکند:
    حجت الاسلام"عليرضا روزبهاني"، استاد حوزه قم، در نشست تخصصي"گمراهي در کمين"که ازسوي بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد در تالار شهيد آويني برگزار شد،افزود:اين فرقه براي نفوذ در جامعه هم اکنون به اجراي کارهاي خيرخوهانه در زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي رو آورده است. روزبهاني يادآور شد:رابطه فرقه ضاله بهائيت با صهيونيزم از زماني که رژيم اشغالگر اسرائيل، کشور فلسطين را "ارض موعود" خود قلمداد کرد شروع شد.
  4. مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران: اولین نشست سراسری حق تحصیل برگزار شد(همراه با تصویر)
    نشست سراسری حق تحصیل به همت کمیته‌ی پی جویی حق تحصیل بهاییان مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران هم‌زمان در دو شهر تهران و شیراز با حضور اعضا و مهمانان برگزار شد.
  5. خبرگزاری دانشجویان ایران: ایران متعلق به همه ایرانیان و کشوری کثیرالاقوام است
    حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي در بيانيه‌اي بر ارتقاي حقوق اقليت‌هاي قومي و مذهبي تاكيد كرد. ايران متعلق به همه ايرانيان و کشوري کثيرالاقوام است و در حقيقت اقليت‌هاي قومي و مذهبي اکثريت ملت ايران را تشکيل مي‌دهند. محدود کردن ايران به گروه يا جناح خاص و يا بخشي از جامعه و عدم توجه به حقوق ديگر اقوام و مذاهب ضمن اجحاف به آن‌ها بزرگترين ظلم و تهديد براي اتحاد و همبستگي ملي است.