اخبـار مربوط به ۲۲-۲۸ دسامبر

  1. آینده روشن: «سراب» فرقه بهاییت را معرفی می‌کند
    علی اکبر عباسی، مسئول آموزش رادیو معارف، در برنامه «سراب» میزگردی تشکیل داده است تا در آن« نحوه تشكيل عقايد فرقه بهائيت،...، تبيين رابطه ميان بهائيت و استعمار غربی، نقش روسيه، انگليس و اسرائيل در پيدايش، استمرار و حمايت از اين گروه انحرافی، اعلام زنگ خطر برای مخاطبان و مسئولين در شيوع عقايد و افكار بهائيت در جامعه و تبليغات وسيع و آشكار بهائيت در بين جامعه به خصوص جوانان و غيره را مورد بررسی قرار خواهد داد. » بررسی قرار گیرد 
  2. فارس نیوز: حل مشکلات اقتصادی افراد ساده‌لوح شگرد بهائیان برای تبلیغ بهائیت است
    گزارشی است از سخنرانی مهناز رئوفی در اراک.
  3. روز آنلاین:‌نفسم بند می‌آید
    هوشنگ اسدی در این مقاله از طاهره قره‌العین به عنوان مادر «قبیله گمشده» ایرانی یاد‌ می‌کند
  4. شیعه نیوز: بهائیان به آموزش اطفال افاغنه روی آورده‌اند!
    به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از آريا، يكى از خادمان بهايى رفسنجان حدود ده كودك افغانى را در طول هفته با وسيله شخصى از اردوگاه به منزل خود برده و به وسيله مربيانى از عناصر بهايى، تحت آموزش اعتقادات انحرافى بهاييت قرار داده است.
  5. مردانی نیوز: اشاعه اندیشه‌های صلح‌طلبانه آیت‌الله بروجردی در زندان
    دیدگاه روشنفکرانه ایشان نسبت به ساير ادیان، بگونه اي است که هم اكنون حتی در زندان نظامي يزد، ايشان زندانیان معتقد به آئين بهایی که از سوی دیگر زندانیان، مطرود واقع می شوندرا با کمال میل و دوستانه می پذیرد. در اثر چنين نگرش مسالمت آميزي ، در حال حاضر دوستی محکمی بین ایشان و یک هموطن بهایی در زندان یزد به نام آقای مهران بندی به وجود آمده است.
  6. رادیوزمانه: نگرانی اعضای سازمان ملل یک نشانه است
    مصاحبه ایرج ادیب‌زاده با دیان علایی، نماینده جامعه بهاییان در سازمان ملل، درباره بیست و یکمین قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در از سال ۱۹۸۵ که نقض حقوق بشر در ایران را محکوم می‌نماید
  7. آینده روشن: زمانه ۶۲(ویژه بهائیت) به چاپ پنجم رسید
    در این شماره مقالاتی با عناوین " بهائیت؛ پیوند با بیگانه؛ خصومت با ملت، بهائیت از دیدگاه محققان ایرانی، بهائیت و اسرائیل،پیوند دیرین و فزاینده، ردپای الحادی و وابستگی در تبار هویدا، امام خمینی و شگردهای امپریالیسم،  بررسی انتقادی چند شعار بهائیت ، بیت العدل اعظم؛بن بست مشروعیت، فرقه سازی استعمارگران، هشت بهشت، ادعانامه فرقه ازلی علیه بهائیت، آنان که به دامن اسلام برگشتند، خاتمیت ؛نفی مسلک باب و بهاء، ناگفته هایی از بهائیت ، بهائیت در آیینه اسناد، تاریخی آکنده از فساد و وابستگی، قبله نما و مغناطیس تعصب،  به چشم می‌خورد.
  8. برنا: روایت در پرده «تبسم» از بهائیت
    رمانی است از نفیسه نظری. يکي از مسائلي که در «تبسم» مطرح مي شود، بهاييت، تبليغ و حضورش در دانشگاه است. اما اين مساله در پرده مطرح مي شود نه علني.
  9. وبلاگ عبدالله شهبازی: چه کسانی را فیلتر می‌کنند؟
    عبدالله شهبازی در این نوشتار سیستم سانسور ایران را برای مسدود نکردن سایت‌های بهایی و فیلترینگ وبسایت وی سرزنش می‌کند.