اخبـار مربوط به ۱۵-۲۱ دسامبر

  1. گویانیوز: یورش گسترده به منازل بهائیان در سمنان
    در ساعت ۶ صبح روز جاری نيروهای امنيتی به صورت گسترده و همزمان به منزل ۱۲ خانواده بهايی يورش برد که در اين بين ميتوان به خانواده های پور حسينی ، تبيانيان ، هدايتی و خانجانی اشاره نمود.
  2. رادیو زمانه: زندانی شدن در ایران، «خفت» نیست
    محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران، که در دانشگاه تهران با دانشجویان سخن می‌گفت اظهار کرد: صرف اينكه فردي متعلق به ديني خاصي است نبايد از حق تحصيل، حق فعاليت و حق حيات محروم شود و اگر هم قوانين داريم كه اين محدوديت‌‏ها را ايجاد مي‌‏كند بايد سعي كنيم آنها را اصلاح كنيم.
  3. ایران امروز: بهایی ستیزی و اتهام بهاییان به جاسوسی
    مقاله ادامه نوشتار قبلی دکتر نادر سعیدی بنام «ترفند دیگر پردازی» است. نویسنده در این مقاله به رد اتهام جاسوسی علیه بهاییان پرداخته است.
  4. خبر آنلاین: اسلام و رفتار با غیرمسلمانان
    رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب قم در این مقاله ضمن تائید وجود تبعیض برعلیه جامعه بهایی ایران، به توجیه رفتار ظالمانه حکومت با اقلیت بهایی ایران می‌پردازد.
  5. آینده روشن: مدرسه بین المللی ماکسول در آستانه تعطیلی
    آینده روشن خبر از تعطیل شدن یک مدرسه متعلق به بهائیان در کانادا می‌دهد. آینده روشن معتقد است، که به خاطر نزدیکی بهائیان با حکومت اسرائیل و آمریکا، دلیل احتمالی تعطیلی این مدرسه سیاسی بودن آن و یا مشکلات بهائیان در راه توجیه مبانی وجود این فرقه و تبلیغاتش است.
  6. فردا: سایت مجمع وبلاگ‌ نویسان مسلمان هک شد
    دراین خبر آمده است:پيش از[این] نيز تعدادي از وبلاگ‌هاي فعال در زمينه حضور در خروش وبلاگي غزه و مقابله با افكار فرقه انحرافي بهائيت در فضاي مجازي هك شده بودند.
  7. قربانیان ترور: مفتح روحیه تعامل و همکاری گروهی بالایی داشتند
    باز هم داستان کوکاکولا و پپسی کولا
  8. مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران: دیدار شورای دفاع از حق تحصیل با فعالان سیاسی و مدنی
    در این جلسه تعدادی از دانشجویان بهایی به نمایندگی از این طیف در جلسه حضور داشتند. پرهام اقدسی و آرمین لطفی گزارشی از برخوردهایی که از سال ۱۳۵۷ تا به امروز با دانشجویان بهایی شده است به حاضرین دادند.