اخبـار مربوط به ۸-۱۴ دسامبر

  1. رادیوزمانه: بهائیان شهروند درجه دو هستند؟
    مصاحبه اردوان روزبه با پژمان محبوبی در مورد دستگیری‌های گسترده بهائیان در ایران.
  2. رادیوزمانه: نگرانی از وضعیت سه بهایی در ایران
    گزارش کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران از موج تازه دستگیری‌بهائیان در قائم‌شهر و ساری.
  3. خبرگزاری رسا: فرقه ضاله بهائیت در سمنان نقد و بررسی شد
    محمد انجوی‌نژاد(کانون وصال شیراز) بعد از نمایش دو فیلم در مورد بهاییان، اعلام کرد که وجود مرکز بهائیان در اسرائیل گواه چگونگی فعالیت‌های آنان است. وی افزود کتاب بهاییان چند صفحه بیشتر نیست و همچنین از مناظره گریزانند.
  4. خبرگزاری آریا: یک گوینده صدای آمریکا بدلیل تبعیض استعفا داد
    این خبر علت استعفای لونا شاد، مجری «صدای‌‌آمریکا»‌ را اعمال تبعیض علیه این گوینده از طرف گردانندگان این رسانه «که بخش اعظم آن از اعضای فرقه ضاله بهاییت هستند» ذکر می‌کند.
  5. امید: یک سرگذشت... خانم طاهره ارجمندی سیاوشی
    بیوگرافی مختصر طاهره ارجمندی سیاوشی که در سال ۱۳۶۲ در شیراز اعدام شد. این مقاله با نقل قول‌‌هایی از آقای خمینی رهبر انقلاب ایران، سید حسین موسوی تبریزی، دادستان کل و محمدی گیلانی حاکم شرع دادگاههای انقلاب اسلامی در باره بهاییان آغاز می‌شود و بعد از دادن شرح مختصری از تبعیضات موجود بر علیه بهاییان در سالهای پس از انقلاب  به شرح دستگیری، دادگاهی و جزییات بیشتر اتهامات وارد بر طاهره سیاوشی، دفاعیات ایشان و حکم نهایی دادگاه می‌پردازد  .
  6. گویا نیوز: چه گروهی فرقه است
    محسن نمکیان در این مقاله به رفتارشناسی اداره «ابا»(اداره برخورد با ادیان وزارت اطلاعات) در مقابله با اقلیت‌‌ها می‌پردازد. اگرچه نویسنده در این مقاله به نام بهایی اشاره‌ای نمی‌کند، اما نوشتار ایشان روشنگر راهبر این اداره با بهاییان نیز هست.
  7. آینده روشن: گزارش تصویری نشست نقد و بررسی فرقه بهائیت در قم