اخبـار مربوط به ۱۷-۲۳ نوامبر

  1. شیعه نیوز: جنوب کرمان جولانگاه فرقه های ضاله
    http://www.shia-news.com/fa/pages/?cid=10857
    فردا، اين فرقه‌هاي ضاله با حمايت‌هاي مالي و سوءاستفاده از فقر موجود در جنوب استان، فضاي مناسبي براي فعاليت و رشد پيدا كرده‌اند تا جايي که برخي از مهمترين نيازهاي مردم از جمله خدمات سرمايشي، در اختيار يکي از اين فرقه‌ها (بهائيان) افتاده است.
  2. شیعه نیوز: محمد تقی برغانی پرچمدار مبارزه با فرق ضاله شیخیه و بابیه 
    نویسنده معتقد است که حاج ملا محمد تقی کرمانی از دشمنان سرسخت شیخیه و بابیه بوده و به همین خاطر به دست بابیان به قتل رسید. لازم به ذکر است که ایشان عمو و زمانی پدر شوهر جناب طاهره بودند.
  3. شیعه نیوز: یهودیان و گسترش بابی‌گری و بهایی گری
    این مقاله از برگرفته از نوشته‌های عبدالله شهبازی است. نویسنده می‌گوید:پديده «يهوديان مخفي» (انوسي‌ها) و نقش ايشان در پيدايش و گسترش بابي‌گري و بهايي‌گري عامل مهمي در تحولات معاصر ايران است.
  4. دویچه وله: قطعنامه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در باره ایران
    بازداشت‌های خودسرانه، محدودیت‌های آزادی عقیده و بیان، اعمال فشار مستمر بر اقلیت‌های قومی و مذهبی و از جمله جامعه بهاییان، از دیگر مواردی است که در گزارش دبیرکل سازمان ملل به آنها اشاره و محکوم شده‌ بود.
  5. شبستان: منحرف کردن شیعه و سنی از سنت نبوی و مهدویت از اهداف فرق ضاله است
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب در جمع بسیجیان این شهر اعلام کرد که فرقه‌های وهابیت و بهاییت دست پرورده استکبارهستند و برای مبارزه با اسلام به‌وجود آمدند. بررسی و چگونگی پیدایش آنها وظیفه تک تک مسلمانان است.
  6. اعتماد:روحانیون با فرقه‌های باطل مقابله کنند
    آیت‌الله صافی گلپایگانی با ذکر فرقه‌های باطل گفت دشمنان امروزه نسل جوان ما را هدف قرار داده‌اند. روحانیت باید این شبهات را شناسایی کرده و موضع‌گیری‌های لازم را انجام دهد.
  7. مجموعه فعالان حقوق بشرایران: توهین به بهاییان در کلاس‌های اجباری تبلیغات اسلامی شیراز
    ۵۱ نفر از جوانان بهایی شیراز که در اردیبهشت ماه سال ۵ توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به یک سال حبس تعلیقی مشروط به سال شرکت در کلاستهای تبلیغات اسلامی محکوم شدند. برخلاف تصریح دادگاه مبنی بر احتراز از توهین در این کلاسها، اکنون توهین به عقاید افراد شرکت کننده اعتراض و نارضایتی بهاییان شرکت کننده را به دنبال داشت. 
  8. جهان نیوز: افشای چهره کریه بهاییت در «فریب»
    مهناز رئوفی این بار با کتاب «فریب» در راه است.
  9. اعتماد:مروری بر زندگی هژبر یزدانی، گله داری تا بانکداری
  10. کارگزاران: بزرگترین قربانی تاریخ
    این مقاله به معرفی کتابی از دکتر پیروز مجتهدزاده بنام «میرزا آقاخان نوری» است. دراین مقاله آمده است که دکتر مجتهدزاده در این کتاب از نور به عنوان خاستگاه بهاییت یاد می‌کند.